Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Dowiedz się więcej.

Na czym w praktyce polega budowanie wizerunku firmy?

Wizerunek firmy powinien być spójny z jej tożsamością - nie może być on budowany w sposób chaotyczny, nierozplanowany czy intuicyjny. Łatwo wówczas o błąd, który przez odbiorców może być zapamiętany i negatywnie rzutować na wizerunek. Ważne jest zatem, by za kreowanie wizerunku odpowiadali profesjonaliści, np. wyspecjalizowana Agencja Public Relations lub dedykowany dział wewnętrzny firmy. Istotne ponadto jest, by działania public relations były realizowany zgodnie z przyjęta strategią, a osiągane cele były poddawane ewaluacji i wyznaczały dalsze kierunki komunikacji i budowania relacji z otoczeniem. Wizerunek budowany przez profesjonalistów - osoby doświadczone w obszarze public relations, w sposób zaplanowany, systematyczny i z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi, to klucz do sukcesu organizacji i jej przewagi konkurencyjnej, dlatego warto w nie zainwestować.

 


Dowiedz się więcej na temat Public Relations: